loading...
Special WebSite Of Matin Moarefi
Matin Moarefi بازدید : 220 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (6)

دوستان محترم و گلم من همه کامنتهارو می خونم نظراتتون برام مهمه ... اما بعضی ها دیگه ایرادهای بنی اسراییلی میگیرن که برام اصلآ مهم نیست... اسم آلبوم "سرطان" نام گذاری شده تموم شده رفته ... فکر نمی کنم ایرادی داشته باشه ... سرطان درسته نام یک بیماری هست اما تو تیکه کلامهای همه ما ایرانی ها استفاده میشه و کاربری داره ... در ضمن من خودم از همینجا اعلام میکنم که بنده خودم بیمار هستم بیماری روانی دارم اصلآ نیاز نیست فلان استاد دانشگاه بیاد این موضوع رو ثابت کنه خودم اعتراف می کنم ... آره من روانیم تو همین جامعه روانی شدم واقعیت رو باید قبول کرد همین شهر منو دیوونه کرد آدمها منو دیوونه کردند ... آدمهای مرده پرست که فقط منتظر نشستن آدم بره زیر خاک ... یه کوچولو تغییر بد نیست به خدا این دنیا کوتاه تر از اونه که اینجوری همه افتادن به جون هم ... والا به قران ...


برچسب ها matin2hanjare , matinmoarefi ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ممد در تاریخ 1392/03/28 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
اتفاقا وقتی این اسم رو شنیدم خیلی خیلی حال کردم دمت گرم .
اسم آلبوم متین باید مث کارهاش خاص باشه .
" سرطان " بشدت منتظر شاهکار متین هستم . دوست دارم متین شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1392/03/27 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت متین ما هم با خبریم از این مشکلات و هوش های سیاهی که در جامعه هستند ورقابت های نا سالمی که به تخریب این جامعه میپردازه ولی باشه متین از اسمت که پیداست متین یعنی آرام پس امیدوارم همه مشکلاتی که داری حل بشه و خونسردی خود رو حفظ کنی ولی یه انتقادی ازت داشتم به قول تمام دوستان با اینکه من همیشه تعریفت رو به دوستام میکنم و ... ولی دوستام میگن اگه تغییری در صدای دومت بدی که مثل صدای اول خوش باشه دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه.موفق وپیروز و خوش باشی به قول تو دنیا2 روزه پس کینه ای از کسی نداشته باشیم و بریم سر زندگی....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 32,776